Bestelling & levering

Bestelling en levering

Wanneer de klant een of meerdere product(en) gekozen heeft, kan de klant gaan afrekenen. De klant kan ervoor kiezen een account aan te maken of om een bestelling te doen zonder account.

Wanneer de klant een bestelling plaatst op onze webshop, krijgt hij een bevestiging toegestuurd per mail. De klant ontvangt van KitchenCo een factuur met daarin een overzicht van de bestelling en prijs met inbegrip van alle belastingen van het product.


De producten in de webshop worden geleverd door verschillende leveranciers, hierdoor worden verschillende levertijden aangehouden. Deze levertijden worden aangegeven bij het product dat u koopt. Mocht het onverhoopt gebeuren dat een product toch een langere levertijd heeft dan zullen wij de klant hierover informeren. De klant heeft dan de keuze om de koop door te laten gaan of af te breken. In het laatste geval zal het ontvangen geld zo spoedig mogelijk door Mollie teruggestort worden.

 

Wanneer het product langer op zich laat wachten dan verwacht, kan contact opgenomen worden met KitchenCo. Dit kan per mail, telefoon of door het invullen van het contactformulier op de website.